ΚΥΡΙΑΚΗ 11/5/2025

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ

ΧΑΝΙΑ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ » ΝΑΥΤΙΛΙΑ

7/5/2014

Θύελλα αντιδράσεων στη ναυτιλία από τις επιχειρησιακές συμβάσεις εργασίας

Θύελλα αντιδράσεων στη ναυτιλία από τις επιχειρησιακές συμβάσεις εργασίας

Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε οι νέες ρυθμίσεις που κατέθεσε στη Βουλή ο ΥΝΑ, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με τις οποίες εισαγάγει νέες μορφές συμβάσεων εργασίας, τις επιχειρησιακές συμβάσεις.

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία συνεδρίασε εκτάκτως προκειμένου να εξετάσει και να λάβει αποφάσεις «για την καθ' όλα αιφνιδιαστική και χωρίς να προηγηθεί οποιαδήποτε μορφή διαβούλευσης ή έστω και απλή ενημέρωση της ΠΝΟ για την ενέργεια του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, «φίλτατου» Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, ο οποίος και εντελώς αιφνιδιαστικά, και αβασάνιστα, κατά την χθεσινή συζήτηση του γνωστού ως νομοσχεδίου για τις λαϊκές αγορές, κατέθεσε εχθές αργά το απόγευμα στην Βουλή, νέες διορθωτικές ρυθμίσεις, για ρυθμίσεις που ίδιος είχε εισαγάγει στο προ μηνός περίπου ψηφισθέν πολυνομοσχέδιο (Ν. 4254/2014)».

Όπως επισημαίνει η ΠΝΟ «με τον νέο λοιπόν πρωτόγνωρο θεσμό των επιχειρησιακών συμβάσεων ευθέως επιδιώκεται το ξεπούλημα και η κατάργηση όλων των μέχρι σήμερα με αγώνες και θυσίες κατακτηθέντων από δεκαετίες και πλέον δικαιωμάτων των Ελλήνων Ναυτεργατών, αφού τώρα με τις επιχειρούμενες να «περάσουν από την Βουλή», «εν κρυπτώ και εν παραβύστω», νέες ρυθμίσεις, οι επιχειρησιακές συμβάσεις θα υπερισχύουν των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, έστω και εάν περιέχουν διαφορικούς (ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟΥΣ) όρους (sic !)».

«Ευθέως επιδιώκεται, με τις νέες αυτές ρυθμίσεις η πλήρης η εξάρθρωση της ίδιας της Ομοσπονδίας μας, η οποία εξακολουθεί να αντιστέκεται και να προασπίζει τους Έλληνες Ναυτεργάτες ορθώνοντας το ανάστημα στα κελεύσματα των δανειστών και της τρόικας, και ο κατακερματισμός του συνδικαλιστικού ναυτεργατικού κινήματος με την δημιουργία δεκάδων επιχειρησιακών σωματείων άμεσα εξαρτωμένων από τις επί μέρους εφοπλιστικές εταιρείες" προσθέτει και καταλήγει τονίζοντας ότι "με τις νέες αυτές επιδιώξεις του κ. ΥΝΑ, διαχωρίζονται οι Έλληνες Ναυτεργάτες, σε «καλά παιδιά και κακά παιδιά»